O BLOGU

COPYPACZKA ujawnia najgłupsze teksty pod Słońcem. Teksty zasłyszane, publikowane w mediach i te, które wymyślimy sami. HAVE FUN

sobota, 24 grudnia 2011

Żeli Papą i inne - dlaczego kochamy Skorpiona.

O Lechu Rochu Pawlaku słyszeli chyba wszyscy - szczególnie po jego wystąpieniu w programie Rozmowy w toku. Sam Lech mówi, że śpiewanie, lub raczej rapowanie, jest jego pasją. Wszystko bierze się z WENY KING KONGA. 

Pewne jest, że teksty Skorpiona (pseudonim artystyczny Lecha Rocha) pozostaną na długo w pamięci Polaków. Nie może dziwić fakt, że perełki pochodzące z jego utworów, takie jak: 

"I przeleciał mi nad głową ptak,
Rozpie..lił gównem mi łeb,
Kiedy miałem w ręce chleb"

czy:

"Kupiłem piwo, kupiłem batony"

lub przesławne:

"Żeli Papą fasamiek tonen, asali vyy..."

na stałe wpisały się w kanon polskiej sceny muzycznej. Copypaczka jest pod nieustającym wrażeniem Pawlaka. Poniżej przedstawiamy jeden z jego lepszych klipów. 

                          Teksty Skorpiona na stałe wpisały się w kanon polskiej sceny muzycznej.

    Pragniemy oddać hołd Lechowi. Najchętniej ukonorowalibyśmy Skorpiona złotym laurem głupich tekstów, na razie jednak stawiamy mu honorową tablicę pamiątkową. 



   Nie pozostaje nam nic innego, jak dodać: Nie poddawaj się Skorpionie. Twoje teksty zawsze będą w sercach Copypaczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz